What to do?


Jag och Ida i Paris i februari/mars

Mikaela var här förut och hämtade en cd-spelare jag fått med mig efter en dansträning, och nej, det blir inget med Karlstad ikväll för hon var tvungen att följa med till näset. Jag som var så festsugen! Och alla andra är på festival eller något annat så här är jag lämnad helt själv en lördagkväll...=/ :P Tur att vädret också är förjävligt då! Har suttit jättelänge nu vid youtube och kollat massa klipp på Björn Gustafsson, och jag kan verkligen inte få nog av honom! Han är ju så sjukt söt och så jävla rolig! Haha.. Känner mig som en liten töntig och galen 14-åring nu, men jag kan inte hjälpa det, I love Björn Gustafsson ;P Han har förgyllt min kväll iallafall! 

Nej, alltså ni fattar inte vad sjukt tråkigt jag har just nu! Vad ska jag hitta på? Funderar på att gå ut i förrådet, hämta in öl, åka och köpa chips och sedan sätta mig på mitt rum med det framför någon kul serie eller en bra film. Låter det tragiskt? Haha. Fyfan. Men så får det nog helt ärligt bli. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Stefan aka Torp/Trollet

jag får underhålla dig istället =)

2008-07-20 @ 01:08:50
Postat av: Madde

hoho jepp ;P

2008-07-20 @ 01:14:47
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0