Ändrade planer!

Blir ingen grillning imorgon utan det blir istället fotbollskväll/fest inomhus, fast med samma folk:) Faktiskt ännu bättre, med tanke på det ostabila vädret + att jag, tro det eller ej, inte vill missa matchen! Inte för att jag har så stora förhoppningar på att det ska gå bra för Sverige imorgon, tror ärligt inte att de har en chans mot Spanien men man kan ju alltid hoppas! Heja på och stödja mitt land ska jag iallafall ;)
Sedan blir det antagligen Nöjes, ser fram emot en utekväll i Karlstad!

Denna kvällen har dock varit allt annat än bra... Haft skittråkigt men samtidigt har jag inte alls varit på humör för att göra någonting så jag får väl skylla mej själv.. En full Mikaela frågade om jag ville komma till henne o festa med hennes bror o massa kompisar o sen dra ut, men t.o.m. de bangade jag (eller vaddå t.o.m., inte för att Säffle är roligaste staden att gå ut i! Men vad som helst borde väl va bättre än att sitta hemma?)! Försökte övertala mej själv till att rycka upp mej, ta en dusch o åka iväg men jag kom inte längre än innanför tröskeln i badrummet innan jag ångrade mej igen, gick in på mitt rum o nördade Sex and the city-boxen.. Men det är nåt som är fel ikväll, märkte efter drygt två timmar att jag inte sett ett helt avsnitt än för att jag spolat tillbaka o spolat tillbaka o spolat tillbaka hela tiden för att jag inte kunde koncentrera mej o inte fattade nånting...
Sa ju förut att jag ville ha en myskväll med spöregn ikväll... Well, spöregn fick jag men vet ni vad? Kom på att regn är fan bara mysigt om man är tillsammans med någon (alltså är i någons sällskap, har någon att krama om och mysa ner sej med eller en kompis att skratta tillsammans med...), ALDRIG annars, det är bara deprimerande! O shit vad töntig jag känner mej nu, men fan, jag hatar att känna mej såhär.. Är inte ensamhet den värsta känslan?
Så fort jag börjar känna såhär och allt bara kommer tillbaka så börjar jag alltid att tänka på dej, vill alltid ringa dej då, du har ju alltid funnits där för mej och fått allt att kännas bra igen.. Men nu inser jag att det inte är så längre, du finns inte för mej längre... Jag finns inte för dej, vi har inte varandra. Det gör ont att tänka på. Du var mitt allt.
Nu ska jag sluta skriva innan jag säger för mycket, ska återgå till Sex and the city o försöka se klart avsnittet jag inte kommit igenom ännu..

Hoppas ni söta läsare haft en bättre kväll än mej o grattis alla som tagit stundenten här i Säffle idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0