Äntligen fredag!

Trots att jag inte har några speciella planer för ikväll så känns det vääldigt skönt med fredag! Vill ha en riktig myskväll ikväll, det får gärna spöregna!:) Men imorrn måste det vara fint väder igen för då är jag ledig och vill sola innan min färg försvinner igen! Ska till Karlstad på kvällen sen också på grillfest med flera från streetklassen (eller före detta streetklassen=/) och vilka det nu är mer? Så då vill vi ha sol!
Annars har jag jobbat 9-16 idag, och även pussat Anders hejdå imorse, ville inte att han skulle åka!
Var en jättemysig kväll igår! Jobbade ju först på dagen men på eftermiddagen, eller ja, kvällen så kom Anders till mej. Vi åkte till Mikaela o hämtade filmen från dansuppvisningen, lagade/åt mat, kollade på dansfilmen o sex and the city-avsnitt o myste massa! Bra kväll!




jag igår


Nu blir det pizza!




And how can I stand here with you
And not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0