Äntligen lite shopping


bild från i lördags

Godmorgon!
Gud vad pigg jag är idag! Borde inte vara det för somnade väldigt sent, hade så mycket som bara snurrade runt i mitt huvud igår så kunde inte sova... Men humöret e på topp idag, fast att det nog är första dagen på hela sommarlovet som de e dåligt väder... Blåser ju sjuukt mkt, känns som taket ska lyfta ibland...:P Hmm får kanske tänka om lite när det gäller klädval idag....?:P
Snart ska jag o Mikaela åka in till Karlstad för att shoppa lite, det ska bli kuul, känns som det var tusen år sen jag hade tid/pengar till att shoppa....=S Inte för att jag har så mkt pengar nu heller, dessutom måste jag köpa massa tråkiga grejer som typ schampo o balsam, sminkborttagning, kajal, fuktcremé, busskort bla bla, massa sånt tråkigt.... Men nånting mer tänker jag komma hem med iaf!! Vi ska även förbi S.A.T.S. en sväng åxå åså ska jag träffa A efter han slutat jobba.. O ikväll ere fotboll o öl! HEJA SVERIGE!
Blir nog en bra dag det här!:)
Nu ska jag hoppa in i duschen,
ha en bra dag ni med!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0