Fler dansklipp

Lär bli många dansklipp här i min blogg, bara så ni vet;P Haha.. Här kommer iallafall två klipp ifrån året med streetlinjen..
Det översta klippet är från våran turné, jag och Mikaela håller i en newstyle workshop i Uddevalla, och sen filmade vi såklart det vi lärt dom. Killen i mitten i grått var ju grym;P Det är dansettor på gymnasiet vi hade där...
Andra klippet är ifrån en dansklass vi på streetlinjen hade med en gästlärare heeela vägen från USA, Kelly Peters, som förövrigt är GRYM och jag tycker det är svincoolt att han kom till oss:) Detta är en koreografi han gjorde med klassen första dagen (han var här i flera dagar) och då var jag för sjuk för att kunna vara med tyvärr...=S Men då kunde jag filma istället!:) Haha Ida (i grönt) är så söt i slutet av filmen när hon gör fel haha, o Robert åxå ;P


gymnasieettor jag o mikaela hade i newstyle



från en workshop i hiphop/newstyle som våran klass hade med kelly peters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0