Gårdagens shopping

3 jättesöta/somriga/fina linnen


tre baslinnen och en svart bolero



supersöt blommig minikjol, rosa långärmad lång tröja, blå kortärmad top med luva o fickor



ytterligare ett linne, blommig tubklänning, rosa/glittrig scarf, olika vita armband o en blomma till håret, solglasögon



2 likadana linnen i olika mönster, supersöta!

Det blev endel shopping igår! 
Allt på bilderna (fast kan säga att allt är mkt finare PÅ och i verkligheten) + en jäättefin rosa vas o sen massa nödvändiga saker som typ schampo o balsam, smink, fuktighetscremé, sminkborttagning o toner m.m. m.m.
Var längesedan jag shoppade nu så jag e lyycklig! :)


 
                                     Favoritköpet var denna klänningen från Gina Tricot




Trädde även Anders i Karlstad igår efter han slutat jobba. Saknat honom :) Vi käkade jääättegod banana split på kebabhouse, tog en promenad o bara pratade o det var mysigt.. Skulle egentligen bowla men det var stängt...=/ Vid halv 9 åkte jag hem till Säffle o gick till Mikaela (som åkte hem från Karlstad efter vi käkat glassen, men jag ville stanna längre;P), hos Mikaela skulle vi titta på fotboll men dansfilmen från våran uppvisning med move it hade kommit så det blev att vi tittade på den istället...:P Käkade även mat åsådär me hennes family o sedan åkte jag hem nån gång efter 12 för att prova alla kläder osv :) Idag har jag som sagt (mitt förra inlägg) jobbat 9-14, o nu har jag lite att fixa med, så hejdåå



anders :)



världens godaste banana split :)



jag o mikaela prövar likadana kjolar, o båda köpte den ;P

Kommentarer
Postat av: Magda

den där blommiga klänningen har jag med, sjukt söt faktiskt! :)

2008-06-12 @ 00:27:35
URL: http://magdalenasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0