Madde is back on track ;)



Heeej igen!
Vet att det var jättelängesen jag uppdaterade här men måste verkligen skylla på det fina vädret, så omotiverande att sitta här o skriva blogginlägg när det e sommar o finns massa annat att göra istället för att sitta vid datorn! Har dock varit lite mer aktiv på bilddagboken (maddeleeen.bilddagboken.se) så ni får väl titta in där om ni vill veta hur mina dagar sett ut..:P
Det har iallafall varit ett jäättebra sommarlov hittills, helt underbart, har nästan inte kunnat vara bättre! Men istället för att skriva massa om de senaste veckorna så laddar jag upp lite bilder bara, har otroligt mkt med bilder från de senaste veckorna men väljer ut några bara, sedan kanske dom e mer eller mindre bra...;P


grillkväll med styrelsen + instruktörer m.fl.
grillkväll med styrelsen + instruktörer m.fl.

harrys efter grillningen

harrys efter grillningen



spenderat flera härliga dagar på duse!


detta + massa scrubs-avsnitt + mikaela = en jävla bra kväll/natt ;D


kulturfestivalen i åmål


häng/fest/mys i furuskogsparken


kulturfestivalen i åmål, återigen


steeeka på duse


karin o jag ska bada


sommar o sommarkläder är underbart!!!


en av de bästa dagarna hittills var faktiskt igår, dagen spenderades med catti, karin, fia o emma i karins sommarstuga i glava, här hade vi tagit båten ut till en ö där vi spenderade hela dagen med att sola o bada o bara ha de gött helt ensamma! på kvällen blev de grillning o massa tjejsnack i trädgården vid stugan, lovely day with lovely friends <3

Har massa, massa mer roliga/sjuka/fina/härliga bilder men nu får de va nog ;P

Förutom sol, bad, fest, grillning, kompisar o kulturfestivalen har veckorna innehållt dans (träning inför uppvisningar i sommar), fotboll (nu ska jag börja träna med damlaget åxå!), lite shopping, bio, myyyys, visning av en ny/egen danslokal i säffle som nu är våran m.m. m.m.
Helt underbart o perfekt har det alltså varit hittills, jag älskar verkligen sommar!
Det enda som gör mej lite depp just nu är pengakris o att biljetterna till P&L är slut o jag har ingen =( Men men! Lär väl hända mkt annat kul i sommar ändå antar jag.. Sedan saknar jag klassen åxå o att dansa massa timmar varje dag! Att gå från att träna ca 30 timmar i veckan till att nästan inte träna alls e ju inte kul alltså...=( Men jag har så dålig självdiciplin o vem orkar träna i denna värmen? Inte jag...

NU ska jag hoppa in i duschen o göra mej i ordning för att sedan dra till furuskogsparken där jag o mina kompisar + antagligen en massa andra ska vara ikväll o festa, får se vart kvällen slutar sen!

Ha det så bra allihopa, PUSS


Kommentarer
Postat av: Trollet

Damn den första bilden på dig är så fin =) Really!

2008-06-24 @ 00:40:05
URL: http://bergatrollet.bilddagboken.se
Postat av: Madde

ååh taaack :D

2008-06-24 @ 00:45:07
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0