På jobbet

Hallå! Sitter på jobbet just nu men har lite rast så då tänkte jag passa på att blogga lite..:) Blev så sent igår så hann inte skriva nåt mer då, men senare i eftermiddag tänkte jag ta bilder o lägga upp på allt jag shoppade igår:) Det blev endel!
Har lite annat att göra också, måste städa t.ex för A kommer imorgon på eftermiddagen o jag jobbar imorgon också så hinner inte städa då. Så ska jag hämta ut ett paket från Eleven:) Ska även fixa naglarna o färga ögonfransarna! Dom bleks ju så mycket i solen..=/ Ska bränna av filmen från våran dansuppvisning med Move It också så jag o A kan kolla på den imorgon;) haha!
Annars vet jag inte vad det blir idag, är ju så tråkigt väder...
Men nu: back to work!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0