PEACE AND LOVE



Åh, jag vill vara på Peace and Love-festivalen nu! FAN att jag inte bokade biljetter i tid!=( Borde fattat att allt skulle bli utsålt snabbt men ändå väntade jag med att boka för att jag inte var säker på om jag skulle få ledigt eller vem jag skulle åka med, men så ville Mikaela åka i år igen (vi två var där förra året) och jag hade bestämt mig för att gå in på hemsidan och beställa, så att man hade biljetter säkra, och skulle man inte kunna åka var det ju bara att sälja dom. Men då var det såklart utsålt redan..=( ANNARS HADE VI VARIT DÄR NU! Istället sitter man här och har skittråkigt med tusen miljoner tankar i huvudet som inte vill försvinna.
Vill ifrån den här skitstaden! Behöver komma bort nu...

Kommentarer
Postat av: janina

ville ocks dit.. håkan :(

2008-07-06 @ 16:02:49
URL: http://janinaspicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0