Saknad

Läste min kära streetvän Linneas blogg precis där hon skrivit detta:

Saknar det vardagliga, alla smådetaljer... Den brännande känslan i vaderna efter stångövningen med dubbla fonduer, Ice Age på repeat, den ständiga ägglukten på rasterna, "högervänsnejhögervänstervänstellerhögernejVÄNSTER!!", "Kan nån få tyst på Spex-Ida?", sunkigheten, Monica, "Hur hiphop är du egentligen?", min o Ankis massage-exchange, "Dä ä lugnt!"

Åhh, får nästan en tår i ögat, saknar allt de där så himla mkt också, saknar ALLT med streetlinjen!
Hoppas de var okej att jag kopierade Linnea? Så sött skrivet.
Undrar om det blir någon ny streetklass i år. I vilket fall som helst kommer INGET slå våran klass, ALDRIG!

Karlstad Street i mitt

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SJÄLVKLART fick du kopiera! Kikade på dvdn idag jag fick låna av Ida när vi var där i fredags - Bounce live på Nalen. Då kände jag bara "jag vill dansa i TIMMAR med min klass! Jag vill göra om allt igen!" Egentligen vill jag ju inte att den där hemska saknaden bara ska gå över av sig själv - jag vill göra något åt det istället! Suck. Funderar på att infinna mig på dansstudion när (om) nya klassen drar igång till hösten.. =P

2008-06-23 @ 22:53:36
URL: http://l1nneans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0