I know that I just don't know

Hellooo you!
Inte kunnat blogga på ett tag för jag har varit i Karlstad hos Anders sedan i fredags, men nu är jag hemma igen! Fast har varit hemma några timmar ;P Har varit en mysig helg iallafall, fast vi inte har gjort något speciellt.. Sovit alldeles för mkt och slappat alldeles för mkt men det har varit skönt;P Vi lyckades ta oss ut på några promenader iallafall, bl.a. för att handla mat att laga, hyra film och även utforska skogen, haha! Nu är jag sådär jobbigt seg och trött och pigg samtidigt :P
Ska hämta massa ischokladglass och lägga mig i sängen och titta på SATC nu, det blir ju fan aldrig av, haha! Varje gång jag skrivit i mig blogg att jag ska gå och titta på några avsnitt har jag typ somnat eller något istället...:P Men nu ska jag hinna med ganska många avsnitt innan sovdags, så att jag kan gå på bio o se filmen nån gång ;P (Fast har typ 20 avsnitt kvar;P)


Jag på tåget i fredags. Vågade inte ta med blixt ;P


Förövrigt är jag väldigt förvirrad just nu. Vet ingenting, vad vill jag, vad är rätt? Känns som att jag inte vet var jag har mig själv just nu. Ena stunden känner jag en sak och nästa stund något helt annat. Ena stunden vill jag något och i nästa stund något helt annat. Allt går så mkt upp och ner hela tiden att jag inte hinner med själv. Är svårt att veta vilken känsla jag ska följa när jag ändrar mig hela tiden. Varför gör jag det? Jag lurar ju mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0