Onsdag

Idag har jag hunnit med att jobba, baka kanelbullar (som blev såhär fina! och aaasgoda!) och dansa i tre timmar. Jag och alla de andra som är instruktörer i våran dansförening (9 st personer) ska göra en dansshowTorgfesten i början av augusti (och även Annelundsfesten) så vi håller på och tränar inför det. Det kommer bli jättebra! Innan vi började träna hade vi lite fika och planering också :)


redo att dra och dansaaaa



Patricia



gooott tyckte ja ;P



Filip gör bakåtvolt



vad håller jag på med då?:P





Jag är trött nu och funderar på att lägga mig i sängen med en fruktsallad och titta på några Sex And The City avsnitt. Har inte kommit så långt i nördandet än..;P Imorgon blir det jobb igen och sen vet jag inte vad dagen har att erbjuda mer :P Ev. träna lite fotboll med Karin :) Jag saknar verkligen fotbollen, det är ju så grymt kul! Slutade med fotboll för massa år sedan för att jag ville satsa på dansen istället vilket jag verkligen inte ångrar för ingenting är ju bättre än dans! Men det är väldigt kul att spela fotboll ibland också... Jag och Karin har ju pratat på att börja träna med damlaget nu under sommaren när man ändå inte har så mycket annat för sig men det har liksom inte blivit av än, har tydligen haft massa annat för mig ändå;P Och snart är det väl ändå uppehåll, om det inte redan är det? Annars kanske vi drar på någon damlagsträning snart:) Kul!
Nu ska jag göra i ordning lite fruktsallad och så kanske det blir någon nybakad kanelbulle också ;)

 på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0