SJUKT!

Nyss kommit hem från Karlstad nu och jag är trött o sliten som fan!
VILKEN JÄVLA KVÄLL/NATT DET BLEV IGÅR! Vi hade så jävla kul men detta var nog den sjukaste kvällen i mitt liv! Haha..
Fotbollskväll/fest först i en jättefin lägenhet på Herrhagen som ägdes av en kompis till Sara (i min f.d. streetklass), Anna hette hon. Var bara Anna, Sara, Robert (också från streetklassen), Jakob (Quake;P våran streetlärare), Mikaela och jag där först och tittade på matchen, som förövrigt gick ungefär som jag förväntat mej.. Men sedan droppade det in mer o mer o mer folk o tillslut var det helt fullt i lägenheten med människor jag aldrig sett förut:P
Efter massa sjuka händelser o en sväng in på Maxim (hahaha?) så hamnade vi tillslut på Nöjes, där det var drag som fan o skitkul! Sen blev det efterfest i Mikaelas brors lägenhet där vi även sov...
Tänker inte berätta mer om igår men det var iaf både sjukt o sjukt kul, haha! Jag o Mikaela är bäst ;)



Jag, utan blixt....=/



Quake



Issa o Mikaela



Mikaela o jag på Nöjes, haha



Igen ;P



Battle på stora scenen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0