Alice i underlandet

image18

Kom och titta på våran slutföreställning på Scalateatern nu på fredag!!:) Det går att förboka genom att ringa till Scalateatern men ni kan även köpa biljetter på plats. Det blir braaa så ni kommer missa något om ni inte kommer;)



Så, nu har jag fått med lite reklam åxå...:) Ska förövrigt bli så kuul på fredag, synd dock att vi bara gör en föreställning, och sen är det över.. De 50 minutrarna kommer ju gå jättefort och sen är det liksom slut. Efter allt slit och all tid man lagt ner känns det så tråkigt, skulle vilja ha minst två föreställningar till! Menmen....

Haft rep på Dansstudion idag 9 till 3, sen tog vi med oss en bergsprängare och massa flyers och gav oss ut på stan för att marknadsföra oss och våran föreställning. Dansade några danser på soltorget först och delade ut massa flyers, sen körde vi samma sak på stora torget. Det var riktigt kul, var mkt folk ute när det var så fint väder..:) Efter det blev det mjukglass i solen på torget med Mikaela, Ida, Robert och Sara. Såå häärligt :D
Kom hem till Säffle lite före 6, hann med att andas ut ett tag och sedan var det dags för styrelsemöte tillsammans med alla instruktörer för att planera nästa termin. Nyss kommit hem nu o e sjuuukt trött o har jobbig huvudvärk så måste lägga mej nu så jag orkar med morgondagen.. Då blir det först rep på Dansstudion 9-12, sen lunch/picknick med våran balettlärare och sedan blir det riktigt rep borta på Scala i några timmar. Ska bli kul att prova allt på scenen, med kläderna åså :)
Faan nu kom jag på att jag inte har gjort någon lunch till imorgon! Jävla skit, jaja, får gå o fixa det nu så jag kommer i säng nån gång...:P
Puss på er

Kommentarer
Postat av: isabelle

har massor=) ska ta o skicka ut alla bilder som jag har... eller vi får försöka byta i klassen med varann=)=)

2008-05-13 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0