I´m back ;)

image16

Oj vad dålig jag varit på att skriva här på ett tag.. Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera här:)
Hänt ganska mkt senaste tiden iaf... Förra helgen va fullspäckad med; massa timmar house med Martin Feretti (så gryymt kul!), genrep inför Move It's föreställningar, uppträdande med Karlstad Street på dansmässan på torget i Karlstad, fest hos Ida i klassen, ännu ett genrep med Move it o så två föreställningar på Medis :) JÄTTEROLIG helg!! Känns dock lite tråkigt att terminen är över nu, älskar ju att undervisa! Men skönt med lite ledigt åxå så man slipper stressa hela tiden.. Har ju några veckor kvar i skolan i Karlstad iaf o slutföreställning på Scala på fredag :) Längtar!! Men samtidigt inte, för efter det är det bara en vecka kvar i skolan o jag vill inte att de ska ta slut..=( Älskar ju att få dansa varje dag, o med så duktiga lärare!! Att vi e världens bästa klass gör ju inte saken sämre:) Nej usch, det kommer bli jobbigt när allt e över... Önskar man kunde få gå ett år till! Fast med samma klass då isf....:) Har ju ingen aning om vad som händer till hösten, vill egentligen fortsätta gå dansutbildningar i antingen Sthlm eller Gbg, men de kräver massa pengar, pengar jag inte har.. Antar att det istället blir flytt till Karlstad för att jobba eller plugga ett år, och dansa så ofta jag kan på Dansstudion på kvällarna, träna massa på SATS åså åka hem för att undervisa i våran dansförening någon/några kvällar i veckan.. Gäller bara att hitta en inte alltför dyr lägenhet i Karlstad och ett jobb om det ska funka.. Vi får se..
Denna veckan har varit ganska lugn, repat mån, tis o ons, sen på onsdag kväll blev de fest o grillning hemma hos Linnea i klassen, vilket var kul och jättemysigt. Sen gick jag, Kajsa, Annika o Isabelle till Glada Ankan där det var knökat med folk. Blev iaf en lyckad kväll;) I torsdags var vi lediga/hade egen träning så jag valde att åka hem till Säffle på morgonen och jobba istället. Behöver pengar. Och igår va de skola som vanligt, balett o sen rep.. Sen blev de en lugn kväll, kände att jag behövde det.. Måste verkligen varit trött för sov till 3 idag!! Har lite smått ångest, haha.. Fast antar att jag inte skulle gjort nåt vettigt av den tiden ändå.. Nu ska jag kika lite på hockeyn tror jag, åså kommer Johan hit snart... Vi hörs:)



Lite bilder från senaste :)


Kommentarer
Postat av: Pauline

tack så jättemkt för din söta kommentar =) jag kan tyvärr inte hjälpa dig med bloggdesign då jag är helt värdelös på det själv!! har fått hjälp av en tjej som gjort allt åt mig... men jag tror det ska finnas ngn blogg som handlar om hur man kan göra om utseende, header osv... =) lycka till, och tack igen för dina söta ord! kramkram!

2008-05-04 @ 19:34:24
URL: http://pauliine.blogg.se
Postat av: Nat

Hihi ja! Kul att du kollat in min blogg! :) Hur är det? Nöjda med förställningen?

2008-05-04 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0