Framtiden?


Har förresten hittat en utbildning jag vill gå nu också!
International Bar Management heter den och är på 1 år i Nyköping.
Ingen aning om ifall det är en rolig stad eller inte, någon som kan berätta för mig...?:)
Fast antar att det är bättre än Säffle iallafall..
Förutom barteknik och allt sådant  (som gör att man blir kvalificerad barmästare, både nationellt och internationellt) läser man även:
  • Produktkunskap 
  • Hälsa
  • Engelska
  • Servering
  • Alkohollagen
  • Marknadsföring och försäljning
  • Ekonomi
  • Ledarskap
  • Lärande i arbete LIA
  • m.m.

    Det låter väl intressant?
     Det tycker jag definitiiiiivt iaf, känns som det är något av de få saker som kan intressera mig,
    förutom dansyrket.
    Att man sedan har 9 veckors praktik i Spanien är ju inte direkt ett minus ;)
    Så till våren ska jag söka detta och hoooooppas på att jag kommer in,
    och självklart ska jag söka dansskolor i Sthlm också och hoooppas på att jag kommer in där med,
    så blir det antingen dans eller plugg nästa höst...
    Men vad fan gör jag om jag inte kommer in någonstans?
    Nej, onda tanke, nu ska vi tänka positivt:)
    Åh jag längtar så mycket till att börja ett nytt liv i en ny stad,
    och verkligen göra någonting.
    Det enda jobbiga kommer ju vara att flytta ifrån Ea men det orkar jag inte ens tänka på nu.....
    Han får väl flytta med om inte annat...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0