FY FAN!



Åhhåå det hände en sån jävla läskig grej inatt!
Vet inte riktigt varför men kände mig bara så himla otrygg när jag skulle gå och lägga mig,
kanske för att jag saknade Ea och ville sova med honom, men han hade åkt hem för att få ordentlig sömn (inte lätt i en 90-säng.....:P) eftersom han ska upp och jobba så tidigt varje vardag...
Iallafall, kände mig orolig på något sätt så jag lät en lampa vara tänd när jag skulle sova.
Sedan vaknar jag igen runt halv 3 och tittar bort mot andra sidan av rummet,
och jag kan svära på att jag ser något STORT SVART KRYPA PÅ MIN HÖG AV KLÄDER ÖVER STOLEN!
Hade ju lampan tänd så jag såg ju för fan, vet att jag inte inbillade mig!
Det var verkligen något stort svart med massa ben som kröp där på och sedan neråt och försvann in bland alla kläder.
Jag låg bara förlamad och stirrade i flera minuter innan jag sprang upp och tände taklampan.
Tittade mig nervöst omkring och började skaka och gråta....
Ville ju inte väcka någon heller eftersom klockan var så mycket...
Så jag försökte ta mod till mig och börjar sedan lyfta på kläder och grejer och leta, livrädd för vad jag skulle upptäcka,
var helt säker på att en stor jävla tarantel skulle hoppa på mig!!!
Alltså jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv tror jag,
jag har verkligen sån jäävla spindelfobi, jag kan börja gråta bara av att veta att det finns en spindel i samma rum..
Så ni kan ju fatta paniken.. Jag, helt själv mitt i natten, med en jävla tarantel gömd någonstans i en tröjärm eller något.....
Fyfaaaan... Letade och letade men hittade inget! Tänkte att det kanske kunde varit en råtta eller något annars (då kan ni ju isf fatta storleken på spindeln om det var en sådan....)?
JAG VET INTE MEN NÅGOT VAR DET, JAG SVÄR!
Kunde inte somna på flera timmar efteråt, låg bara och stirrade på den jävla klädhögen och skakade och var jätteorolig... Tänk om jag såg rätt och den verkligen fanns där någonstans?
Försökte lugna mig och tänka att det är väl klart som fan det inte finns någon sådan i mitt rum!
Men varje gång jag var nära att somna igen så tvärvaknade jag lika fort och tittade bort mot stolen med klädhögen....
Är fortfarande rädd, fyfan, kommer inte kunna sova med lampan släckt på veckor nu.....
Inte ens om Ea sover här!
JÄVLA SKIT, SÅG JAG I SYNE ANNARS ELLER?

Kommentarer
Postat av: mikkaaa

de kanske va en såndär miniflodhäst som kommer fram på natten?

2008-11-28 @ 19:14:47
Postat av: Madde

huh miniflodhäst...?^^

2008-12-01 @ 12:03:44
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0