I love you



Igår var ju jag, Ea och Karin på Låt den rätte komma in.
Alltså. Jag hade nog för höga förväntningnar på den filmen eftersom så många sagt att den var så bra.
Jag vet inte om jag tyckte det alltså. Kan liksom inte bestämma mig. Den var både bra och dålig.
Sådär konstigt läskig och trygg läskig på samma gång..
Äh jag vet inte.. Tyckte nog den var rätt tråkig faktiskt...
Fast jag måste säga att rollerna spelades väldigt bra, speciellt Eli.
Det var i vilket fall väldigt mys att sitta längst upp i salongen med huvudet på Ea's axel,
Karins huvud på min axel och popcorn i knät :)

Efter en jättemysig natt lämnade Ea mig imorse för att dra till jobbet och nu ses vi inte förrän på torsdag kväll igen!
Ikväll efter jobbet har han hockey och sedan ska han till Stockholm för att se Slipknot. Hans favoritband sedan 11 år tillbaka och han har aldrig sett dom live förut så jag är skitglad för hans skull men jag kommer sakna honom som fan!
Vet inte om vi varit ifrån varandra så "länge" förut?
Efter han åkt vid 6 imorse började jag gråta bara för att jag saknade honom så mycket redan och bara ville fortsätta krama och pussa honom men jag visste att jag inte skulle få göra det förrän torsdag kväll igen (va fan, jag var trött och känslig också:P)!
Inte ikväll, inte imorgon kväll, inte i övermorgon! Buhuuu.. 
Kalla mig töntig men är man kär så är man....

Jag älskar dig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0