I need you like a heart needs a beat



Tack vare av att jag har en så velig pojkvän så fick jag träffa honom igår ändå!:)
Han hade nämligen tagit fel på datum för Slipknot-konserten så det var inte i tisdags de skulle åka utan idag,
och det var ju skiitbra för mig som redan saknade ihjäl mig..:P
Så vi hade en mysig kväll igår med glasstårta från Vienetta (munorgasm) och min favoritfilm: Dagboken (The Notebook). Han ville inte se den egentligen eftersom det är en tjejfilm men jag tvingade honom;P
Och han tyckte nog den var bra för jag skymtade allt en tår i hans öga i slutet av filmen!^^ Haha, nedå;P
Idag har jag jobbat (äntligen!) och sedan dansat/undervisat 18-22.
Känner att jag börjar få ont i halsen nu så ska försöka lägga mig tidigt idag för en gångs skull!
Ska bara titta på några One Tree Hill-avsnitt först ;P
Jobb imorgon med, sen undervisa, sen ska jag såklaart träffa Ea som kommit hem från Stöckhööölm!
Och sen är det ju helg igen, nämeeen!
Fyfan, livet är allt bra ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, vilken sång är i need you lika a heart needs a beat ifrån? ve ju verkligen vilken det är :) men kan inte komma på det, haha

2008-11-13 @ 19:42:28
Postat av: Madde

Svar: apologize ;P

2008-11-14 @ 13:13:26
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0