It just keeps getting better

Idag var det andra danslektionen jag och Mikaela hade med några femmor på Tingvallaskolan.
Det gick lika bra idag, kanske t.o.m. ännu bättre! Har kört jazz/jazzfunk med dom nu, dom har redan hunnit lära sig en 1,15 min lång dans på dessa två gånger och dom är nybörjare! Braa gjort! Nästa gång ska vi köra disco med dom eftersom de ville ha det, och även lite street. Blir nog kul!
Har precis käkat middag och ska skynda mig och koreografera klart två danser nu innan jag drar till danslokalen för att dansa och undervisa 18-20.30! Längtar :)
Sedan blir det kvällsmys med älskling hoppas jag :)
Och sen är det helg igen! Åhhh :D



Kommentarer
Postat av: Therese H

Hej :) Är det inte er Sofia W menar i sitt senaste inlägg? angående en ny dansskola i närliggande kommun?

Ha de bäst.

2008-11-29 @ 21:27:05
Postat av: Madde

Svar Therese H: jag vet inte, läser inte hennes blogg så..

2008-12-01 @ 12:02:44
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, snälla kommentera i min blogg lite =)? / ronjaponjaa.blogg.se



PUBLICERA INTE DENNA KOMMENTAR TACK!

2009-05-09 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0