Saturday looks good to me



Gud vad jag är på bra humör idag!
Don't really know why men kanske för att det är lördag..?:)
Och för att jag är så jävla lyckligt kär...?:)
Var såå mysigt igår/inatt så att jag tror att jag dör snart...:P
Nu ska jag och Ea snart äta skinkpaj och Vienettas glasstårta,
hur jävla gott är inte det då?
Ikväll blir det utgång faktiskt, i Säffle. Karin är hemma i helgen (wiiie!)
och hon hade bestämt att vi skulle ut men glömt säga det till mig (snarare trott att hon sagt det) så ringde hon förut och sa typ
"Du har väl inte glömt att vi ska ut ikväll?"
"Huh?" tänkte jag då, haha. Vel-Karin!
Men klart jag är på ;)
Ha en förjävla bra lördag allihop!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

oh, lyssnar du på saturday looks good to me? grymt band

2008-11-19 @ 12:40:17
URL: http://lirkarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0