Always with you

Hallåååå everyone! Hur mår ni?;) (Who am I kidding, som om någon kommer svara på det:P)
Har varit vaken i några timmar nu men har ändå inte lyckats åstadkomma så mycket...
Har endel att göra idag så får väl sätta fart nu!
Hade förresten ledarmöte igårkväll, gick igenom massa saker inför terminsuppvisningen och så, det är inte långt kvar nu, 3 veckor bara! Jag längtar sååå mycket, det kommer bli så roligt och yepp, det blir en jäkla bra uppvisning ;)
Satte även nästa termins schema, och jag kommer bara ha två grupper: jazz och street, båda på onsdagar efter varandra. Känner att jag behöver dansa mer själv istället, så att jag kan utvecklas så mycket som möjligt om jag ska ha chans att komma in på någon dansskola till hösten. Så det blir perfekt såhär :) Nu ska jag sätta igång!
                                                                      

Att göra idag:

 ♥ fixa bilder/video till projektorn till uppvisningen
 ♥ koreografera klart (6) danser till mina grupper
 ♥ färga ögonfransarna
 ♥ dammsuga mitt rum (måste ju hållas fint nu;P)
 ♥ tvätta och stryka, det tar aldrig slut!
 ♥ åka och köpa tyger till danskläder
 ♥ ha instruktörsträning 18-19
 ♥ träffa ääälskling



Kommentarer
Postat av: Nat

Oj färga ögonfransarna! Har du gjort det förut? :D



Verkar vara mycket på g nu annars? kul :)



2008-11-25 @ 21:02:21
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nat

Grymt ju! Ska nog också färga mina då :D



Tack, joda det går ganska bra med dansen jag utvecklas som fan. Men nu har jag börjat bli överansträngs i ljumsken och det är inte så trevlig... Men men. Vila, bita ihop och le och sen ha jullov är min lösning.

2008-11-26 @ 22:55:36
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0