You mean the world to me




Börjar inlägget med att vara lite ego.
Det får man vara i sin egen blogg!
Var ju som sagt i danslokalen igår med alla instruktörer och tog bilder, gruppbilder och singelbilder.
Hoppas på att det blev bra!
Sedan hann jag bara hem och byta om innan Ea hämtade mig och vi åkte till Tuppen. Var bjudna dit
av Ea's moster som hade fyllt år, så det var hela (nästan) släkten + respektive :)
Det var riktigt mysigt och trevligt och väldigt, väldigt gott :D
Blev fördrink, varmrätt, efterrätt och sedan valfri drink. Jag var så mätt så jag trodde jag skulle sprängas sen!


Ea gillade min drink ;P


Såhär ser jag ut när jag är mätt

   

Efter många myyycket trevliga timmar åkte jag och Ea hem till mig och myste all night long :)

Idag har jag dansat med Mikaela under förmiddagen fram till 4 och sedan har det varit lite kalas/firande här hemma med våran familj och Amandas (lillebrors flickvän) familj eftersom min lillebror muckat från lumpen!
Har käkat maassa gott:)
Sitter och väntar på Ea nu, vi ska ha filmkväll ikväll med mina bröder och Amanda! Mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0