Kickass weekend!

Fyfan vilken GRYM helg det har varit!
Men det har varit väldigt fullt upp. Har inte hunnit slänga in några inlägg alls så får bli ett ganska långt nu
men de klarar ni väl av...?;P

Jobbade först på fredagen, sedan åkte jag, Karin, Fia och Thomas till Kanalvillan
(där Halloweenfesten skulle äga rum) och började göra i ordning lokalen.
Var jäävligt mkt att plocka ned och bort, flytta och ändra innan vi ens kunde börja inreda med alla grejer vi köpt.
Var klara för dagen runt halv 8 och då var det raka vägen hem för att göra sig i ordning och förfesta.
Karin kom hit och joinade mig och sedan tog vi tåget till Karlstad 21.17. Fick fortsätta våran förfest där :P
Kom fram fulla och goa till Karlstad och drog direkt till Nöjes för att invänta Håkan Hellström.
Jag är väl egentligen inget stort fan av honom, finns vissa av hans låtar jag gillar jäkligt
mycket, men sedan finns det mycket han gjort som jag bara tycker är tråkigt och konstigt också..
Men jag måste säga att jag verkligen håller med om det alla (de flesta säger): han är grym live!
Har inte sett honom live förut så har inte så mycket att jämföra med men jag tyckte det var en jäkligt bra
konsert iaf!
Sedan röjde jag och Karin the dancefloor of course :) Haha. Så jävla kul!
Dansade loss ända tills det stängde och då kom Ea och hans kompis och hämtade oss,
så fick jag pussa på min älskling hela vägen hem :)
Sjukt bra kväll!

Bilder från i fredags:


Karin och jag i kön








Behöver jag säga att vi stod nästan längst fram...;P


När jag vaknade på lördagen var jag död.
Bakfull som en idiot fast vi slutade dricka vid elva och endast drack vatten efter Håkan!
Men det var bara att pallra sig upp och vid elva befann sig
jag, Karin, Fia, Thomas och Sanna på Kanalvillan igen för att fixa klart lokalen inför kvällen.
När det mesta av inredningen, ljudanläggningen osv var klart åkte vi hit och dit för att fixa grejer, handla, bege oss ut på ett mission (haha won't tell.....)
m.m. men någongång efter 3 var vi klara iallafall.
Hem för att duscha, käka nachos och börja göra sig i ordning. Eller, börja göra sig läskig....;P


Håret först.. Locka och tupera som fan. Sedan på med smink och kläder och..

..Här har ni resultatet:








Ghost bride... Wanna marry me....?;P

Sedan var det dags att bege sig till festen. Våran egna Halloweenfest :)
Förutom några tråkiga saker som hände var det kuuuul och det var jävligt mycket folk när det var som flest där.
Alla (well, de flesta...) verkade nöjda och hade kul så det var ju bra :)

Vaknade igår och var inte ens bakfull! Vilken lättnad!
Jävligt tur var väl det eftersom jag skulle jobba och efter det städa lokalen i massa timmar.
Men städningen gick ändå fortare än jag trott, tack vare att så många snälla gäster från kvällen innan kom och hjälpte till. Massa från gbg, Säffle-folk, min Ea osv:) Var nästan kul t.o.m ;P
När vi var klara firade jag och Karin med jordgubbsmilkshake från Mc Donalds, haha, fan hur gott är inte det egentligen? Hann hem en sväng efteråt innan det var dags för ledarmöte i danslokalen.
Var hemma runt halv elva och däckade i sängen ungefär...:P
Men som sagt, en jäävligt lyckad helg!
Och det finns något som gjorde hela helgen till den bästa på vääldigt länge!
Kanske den bästa i mitt liv? Åhh jag är så lycklig!

Ska avsluta detta långa inlägg med massa bilder från festen.
Tyvärr använde jag bara kameran i början, glömde bort den senare.. Men fick ihop en hel del bilder ändå :)














Min bror och Amanda :)


Älskling och jag, är vi inte ett snyggt par....?;P
(Om ni undrar varför jag bara hade en lins innan men två nu är det för att jag bara kunde ha i ena först för jag såg så jäkla suddigt, första gången jag använder linser... men när jag vant mig på första ögat tog jag på den andra åxå....;P)









Jag och Ida som överkörd älg, haha!


Catti var söt pingvin:)








Undra varför jag efter ett tag blev mer svart istället för blå runt munnen....;P

Kommentarer
Postat av: issa

FY fan va läskig du såg ut!!! svinbra!:D

2008-11-03 @ 16:58:22
URL: http://issaaspmo.blogg.se/
Postat av: malin

fy fan madde :) du var nog bäst utklädd! läskig as hell!

2008-11-05 @ 13:42:08
URL: http://maaliiinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0