Crazy in love

Gah, vad jag suger på att uppdatera..
Men det har liksom inte hänt något speciellt ändå... (hmm bra sätt att locka läsare på;P)
Tisdagens storstädning gick iallafall finfint! Har inte städat mitt rum så noggrant på jag vet inte hur länge,
blev inte klar förrän typ 12 på natten heller :P Men det var helt underbart att gå och lägga sig sen, nyduschad i nytvättat nattlinne i en nybäddad säng i ett nystädat rum! Mmmmm :)


Japp, såhär mkt kläder låg och skräpade överallt i mitt rum innan jag orkade ta tag i det.. (Ändå är garderoben full så jag kanske borde sluta säga "Faan jag har inget att ta på mig, måste shoppa!")
 Allt är inte ens smutsigt men eftersom det legat i en enda röra blandat med sånt som skulle tvättas så fick det åka med ändå... Suck, ge mig självdisciplin :P

   

Se så fint det blev :) Ser ni på tredje bilden vad allt blänker...?;)
Haha...
Ska faaanimej försöka hålla det rent och snyggt nu,
det får kanske bli ett nyårslöfte ;P
Hur bra är ni på att hålla rent i erat rum/eran lägenhet.....?:P

Hela onsdagen försvann till dans. Det bästa:)
Koreograferade hela förmiddagen, sedan blev det danslokalen från 16-22.

torsdagen befann jag och Mikaela oss på Tingvallaskolan för att undervisa några femmor i dans :) (Jag gick själv på den skolan från 1:an till 6:an så det kändes så jävla nostalgiskt att vara tillbaka där, allt var precis sig likt.....Många minnen dök upp, både bra och dåliga... Guuuud vad jag har förändrats som person under åren alltså!!!)
De hade sagt att de ville ha dans till sin idrottslärare som då kom och tänka på Move it (dansföreningen där jag undervisar) och jag och Mikaela blev tillfrågade om att hoppa in och ha en danslektion med dom.
Det ville vi såklart, och det var jättekul och gick jättebra!
Tjejerna (+en kille som var med;P) tyckte det var så roligt att de ville vi skulle komma tillbaka så nu ska vi ha 3-4 danslektioner till med dom :) Efter det skulle de ha en liten uppvisning på skolan med det de lärt sig :)
Åhhh det är så underbart att få pengar för att göra något man verkligen älskar! Kan det bli bättre?
Ber till Gud att jag någon gång i framtiden ska kunna leva på dansen, det är min dröm och mitt mål,
jag skulle vara lyckligast i världen!

På kvällen var det dags för dans igen, 18-20.30. Först en timme med Mikaela innan jag undervisade min jazzgrupp.
Jag har lärt ut tre danser till dem denna terminen, tre helt olika danser som jag tror kommer bli riktigt bra till uppvisningen om alla sätter allt och de hinner dansa ihop sig mer och bli mer säkra.
För de är så otroligt duktiga i mina grupper tycker jag :) Inte så konstigt heller när de flesta är instruktörer även dom!

Efter dansen kom Ea till mig, hade inte träffat honom på två dagar så blev jätteglad av att se honom :) (Åhh, tönt tänker ni nu....;P)

Och nu är det freeeeeeeedag again, eller fan fredagen är ju slut såg jag nu...
Har varit en bra, slapp, mysig dag iaf med One Tree Hill-tittande, middagsmys med familjen, Ea-häng och Idol.
Känner mig hängig som fan, febrig, yr, ont i huvudet och mår dåligt, känns som nåt är på väg så det blir en lugn helg!
Hade massa inplanerat med Mikaela, idag skulle vi egentligen till Karlstad på Jam4us (dansjam) och sedan party efter det och imorgon skulle vi också ut i Karlstad för att titta på Maskinen på krogen. Var en föreläsning imorgon förmiddag också i Skoghall om mental träning som vi skulle få gå på genom dansföreningen.
Men inget av det blir av nu, Mikaela är också sjuk, fast mycket värre än mig så det var bara att ställa in allt....

Gah, långt och halvmeningslöst inlägg men nu vet ni att jag fortf lever iaf :P

Bjuder på två oerhört snygga bilder på mig och Mikaela på Tingvallaskolan innan vi skulle undervisa :P
Tur att vi är så mogna ;) (Nej ingen av eleverna såg oss......)




Kommentarer
Postat av: ingalill

jävlar va fuulaaaaaaaaaaa, vad roligt det där med tingvalla. Det blir nog mer och mer ska ni se för ni är så proffsiga så. kramiiis

2008-12-04 @ 20:03:12
Postat av: Madde

ingalill: hahahhahaha nejnej vi e heeeta;P ^^

wiie tack, ja de hoppas vi på!:D kraaam!

2008-12-05 @ 23:23:29
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0