Underbar myshelg

Gud vad det snöar och gud vad vitt det är ute! Sååå mysigt!
Och idag är det exakt en månad kvar till jul! Faan vad jag längtar!:D

Har nyss vaknat nu faktiskt, var helt borta imorse när Ea gick upp för att åka till jobbet så jag somnade om direkt och vaknade inte förräns nu...:P Men har inget viktigt för mig idag ändå så det gjorde inget!
Ska käka mysfrukost nu: rostat bröd och varm oboy och sedan avverka massa One Tree Hill avsnitt :)

Förövrigt så har resten av helgen varit jääättebra, mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli!
Lördagskvällen spenderades hos Ea med hela hans familj + pojk-/flickvänner.
Kollade på Stjärnor på is, åt massa gott, drack vin (jag och Ea's mamma iaf, resten drack öl;P),
spelade Buzz och till sist kollade på en film. Jätterolig och mysig kväll!
Sedan åkte vi hem till mig och sov.
Jobbade hela dagen igår och sedan kom Ea tillbaka hit och då blev det ännu mer mys med Wallander och marängswisch. :)

Lite tråkigt att helgen är över nu men har massa rolig dans att se fram mot under veckan så :)
Nej, frukost nu!


Love you darling

Kommentarer
Postat av: meeh

marängsviSS FÖ FAN

2008-11-24 @ 14:07:02
Postat av: Madde

haha ja använder båda stavningarna ;) sådääså!

2008-11-24 @ 14:55:15
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0