You're everything

Jävlar vilken SJUK kväll det blev igår!
Ölspelet
gjorde sitt och redan vid 9-10-tiden var alla stupfulla!
Utom jag, tro det eller ej...
Alltså, förfesten kan nog inte beskrivas med något annat ord en en jävla fyllefest. Haha.
Sjukt kul för mig som inte var lika full som alla andra ;) Underhållande, yes!
Ölspelet var iaf roligast på hela kvällen, vet inte om någon av oss skrattat så mycket nånsin!
Krogen blev det aldrig något med sen, haha. Istället gick vi raka vägen till Bakfickan för att käka pizza!
Klockan var då halv ett, lyckat;P Haha.. Så tragisk men ändå så underbar kväll ;)
Träffade Ea och hans kompisar efter det så hann få lite pussar också innan det blev hem o störta i sängen vid typ halv fyra..

Haha, måste även tillägga att de sades jävligt mycket klockrena/fula/roliga/osmarta grejer igår,
kommer inte ihåg ens en tredjedel men tänkte bjuda på lite roliga citat iaf....;P (som iofs var tusen ggr roligare där och då...)

"Det var längesen vi hade en böghög nu....... (sagt upprepade gånger av samma kille)

"Men! Har ni sett vad som hänt med tapeten! Maja, vad har du gjort, den är alldeles fläckig!!" (Karin insåg inte att det hängde en kristallkrona framför som avspeglade sig.....)

" Kille 1: Jag har aldrig sett henne sådär full förut.... Hon är ju för faan helt..... helt.......
Kille 2: ............underbar.........." (hahahhaha)

"Jag har aldrig daskat snoppen mot en IKEA-möbel" (Karin när vi körde Jag-har-aldrig)

"Jag veeet! JAG VET!!! Eller....(tänker efter) nej... jag vet inte....."

"Jag vet, den filmen verkar läskig, jag har sett sånadär flashbacks...."
(japp, personen menade trailers;P)

"(personen går till cd-spelaren) Tyst! Alla! Vänta! Nu ska vi se om det kommer något bra! (är beredd att börja shaka som fan men det förblir bara tyst eftersom personen istället för att trycka på forward tryckt på stop! hahaha)

Karin stod för mycket av det roliga alltså! Hahaha...
Som den här:
"hästera......hästera......" (på bredaste värmländskan) följt av en tystnad och sedan
"hästera! vad fan heter det på "vanlig" svenska?"
"hästarna karin......."
Haha!
Och när jag låg i Majas säng, och den låg en tröja framför mig går hon plötsligt fram till sängen och börjar
omsorgsfullt smeka tröjan för att efter en stund säga:
"Nej... men vänta nu.... vafan jag trodde det var mina långkalsonger!"
HAHAHA Karin igår alltså, roligaste jag varit med om :)


- Karin, vad gör du?
- Jag gör en dubbel cheeseburgare


Efter att ha suttit och skrivit hela listan på vad man ska göra till varje kort på Ölspelet
så kom Maja på att hon inte ens hade någon kortlek så hon gjorde en egen ;)


Haha titta på henne bara :)


Kristallkronan......


........och väggen Karin kommenterade.......;P

   

Haha, bilderna säger väl en hel del.......;P

Trots att jag somnade nykter igår sov jag ändå till 2 idag!!!
Men det gjorde inget, hade inget bättre för mig ändå ;)
Nu luktar det helt uuuunderbart nere från köket,
det har bakats hela dagen där nere och snart väntar kycklinggryta..... Mmmm!
Jag älskar fars dag.....;)
Fast det blir ju morfar vi firar här hemma...

Ikväll blir det bio i Karlstad med Ea och Karin!
Låt den rätte komma in blir det antagligen.
Åh, vad det är gött med söndag ibland!

Kommentarer
Postat av: mongo-karin

jag sa väl inte det om ikeamöbeln hoppas jag ändå..haah

2008-11-10 @ 00:21:35
Postat av: och igen

va? vadå långskalsonger, jag hade inte ens det på mig ju, vad velade jag med?

2008-11-10 @ 00:23:07
Postat av: Madde

karin: HAHAHHA joo de sa du! mwahhahaa

och nej de hade du inte så ja fatta ingenting hahahhaa

2008-11-10 @ 13:17:37
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0