You take my breath away

Öh? Vart tog veckan vägen? Jag fattar ingenting!
Var ju nyss söndag efter våran Halloweenfest och helt plötslig är det helg igen! Men det känns så jävla gött med tanke på att denna veckan faktiskt sugit rätt hårt...
Har inte fått några jobbdagar alls denna veckan, jobbar inget förrän i helgen, så jag har inte haft ett skit att göra om dagarna! Sovit alldeles för länge, suttit alldeles för mycket framför datorn och One Tree Hill, haft alldeles för lite ork och lust till att städa mitt äckligt stökiga rum och bara gått runt och väntat på att Ea ska sluta jobba....
Meningslösa dagar helt enkelt, fast toppat med världens mysigaste kvällar tillsammans med Ea :)
Sedan endel dans då också förstås....
Vaknade vid 6 imorse när Ea skulle iväg och jobba. Men jag var skittrött för sov så dåligt under natten så jag somnade om och vaknade vid elva:) Har sedan dess varit ute på en promenad i det hemska vädret, duschat , ätit frukost och landat här och nu ska jag fördriva några timmar med att titta på One Tree Hill.



Saknar redan Ea jobbigt mycket
, vet inte om det är hälsosamt att vara såhär kär?
Iallafall får jag sakna några timmar till tills han slutat jobba o så och sedan blir det myyyyyyyskväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0