A trip down memory lane

Hittade maaassa gamla bilder på datorn, gud jag har verkligen hur mkt bilder som helst!

Tänkte därför bjuda på några :)


Jag o Karin på Halloween för mååånga år sedan! Högstadiet iaf...


Också många år sedan. Jag, Karin, Camilla och Malin!


1an på gymnasiet? Jag o Malin!


Tidigare samma kväll tror jag, Jag o Malin


Catti o Jag för några somrar sedan :P


Jag nyår 2005


Catti, Marielle, Fia och Jag 2004


Också 2004. Jag, Camilla och Karin


Två solbrända för några somrar sedan, Jag o Malin


Samma sommar? Jag påväg till jobb på Arena med Mikaela


Jag efter en Catsdansföreställning för mååånga år sedan!


Haha, don't ask..;P


Festsommar! 2006


Jag o Mikaela i Gbg efter Justin Timberlake's konsert!


Igen...:P


Jag o Therese i Grebbestad dagen efter midsommar 2006..? 2007?


Studenten!


Bästa dagen nånsin!


Mikaela o Jag Peace & Love 2007


Jag o Therese igen..


Jag på påskafton för typ tre år sedan..



 

Fler bilder kommer någon annan gång :)


Kommentarer
Postat av: malin

åh vilka minnen :)

2008-10-15 @ 13:33:11
URL: http://maaliiinjohansson.blogg.se/
Postat av: Karin

kortet överst är faktiskt från ettan på gymnasiet, den festen glömmer jag inte i första taget sörru!=)

2008-10-15 @ 17:51:35
Postat av: Madde

karin: vaaaa är det?! men de e väl den halloweenfesten vi va på i lillenau's (stavning?!) herrgård? o de trodde ja va i typ 9an eller nåt..?:P

2008-10-15 @ 21:43:45
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Nat

Vilka härliga kort!



Nej du fattade precis det där med svart och vitt. Jag är så upp och ned. Antingen är livet/dagen/klassen helt fantastisk(t) eller så är det i bott. Jag kan inte ha en halvbra klass eller okej klass. Då är den dålig för mig. Och jag hatar det!



Nej det är inte hälsosamt att ha så höga krav! Men jag tror att det kommer från att jag alltid har varit så duktig. Allt har varit så enkelt. Jag har helt enkelt dansat jävligt bra - alltid. Och nu när jag inte lyckas göra det längre för att allt är så mkt tuffare så blir det liksom fel. Om jag ändå kunde tänka att det inte gör nåt men det går inte. Jag tror faktiskt att det är mycket för att jag vill vara duktig inför andra........ Gött segt :/ Men nu håller jag på att reda ut mig själv så snart ska det nog bli bättre förhoppningsvis.



Kramar!

2008-10-15 @ 22:14:58
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0