Angels lie to keep control

Bara vetskapen om att det är helg får allt att kännas lite bättre.
Särskilt när jag vet att jag imorgon får träffa alla de här sötnosarna:


Gänget i Paris i våras

Har saknat klassen som fan!!!
Det kommer bli sjukt kul imorgon!
Det är nämligen 3 tjejer i klassen (well f.d klassen..) + en till danstjej som fyller år i oktober, allihop.
Därför har de fyra hyrt Dansstudion och bjudit in klassen, självklart, + massa mer folk och det kommer bli feeeest all niiiiight looooong!
Men innan det ser jag fram emot en riktig myskväll ikväll.
Ville så gärna till Karin i Trollhättan men fick inse att man inte kommer så långt med 30 spänn i plånboken....
Så det blir en hemmakväll istället, och jag tror att jag verkligen kan behöva det.
Med eller utan Ea, det vet jag inte riktigt än :)
Fast hoppas på det första ;)
Nä om man skulle ta och få i sig lite frukost tro?


Underbara människor, underbara minnen


jag, issa, mikaela


ida, issa


issa, sara


annika, jag, issa, kajsa


robert, mikaela, jag


annika, robert, kajsa


linnea, ida, jag


jakob, susanne, cecilia, linnea, robert, jag och mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0