Don't let it pass you by



Har nyss kommit hem från en låång promenad i det underbara höstvädret.
Det var precis vad jag behövde!
Bara jag själv bland träden, löven och solen med min iPod och mina tankar.
Fick ur mig mycket. Kom fram till mycket.
Började gråta flera gånger, sparkade iväg stenar och avreagerade mig.
Var ute i drygt två timmar, men ändå kändes det som jag bara ville fortsätta och fortsätta och fortsätta gå, i minst en timme till...
Nu blir det quinoa och kycklingnuggets med baguette till, ska bli så gott!
Sedan blir det en riktig myskväll med bl.a Idol tillsammans med Ea :)



Här har ni mig idag,
innan promenaden, allmänt sliten men det får man vara ibland..
Orkade inte ens få fram ett fejkleende men så kan det väl vara..

Kommentarer
Postat av: n a t h a l i c i o u s

Åh va fin höstbild! Skönt att bara ge sig ut sådär för sig själv och bara MÅ.



Jaså? Nu blir jag jättnyfiken. Vad har du tänkt för ord? :P:P:P Jag ska inte sno det. Promise



Ha en trevlig helg å ät gött! Mums med quinoa och nuggets! :P

2008-10-17 @ 20:00:50
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0