Fanny

Eventuellt att hon kanske dödar mig om hon får reda på detta, men jag måste bara lägga upp detta klippet på Fanny. Fanny är en av våra danselever, som för ett tag sedan överraskade oss alla när hon hade med sig gitarren till danslokalen och började spela och sjunga, och hon var så jäävla bra! Jag hade hört förut att hon gillade att sjunga och var bra, men jag liksom förväntade mig inte att hon skulle ha en sådan röst! Så när hon började spela och sjunga på en egen låt, som bara var så jäkla fin, började jag gråta....
Jag smygfilmade lite när hon satt och sjöng Hallelujah i våran danslokal förra veckan (det = klippet nedan). Den här tjejen är alltså bara 14 år och sjunger så jäkla fint! Ni ska bara höra hennes egna låtar! Fanny SKA bli något, så är det bara.


Kommentarer
Postat av: karin

shit va bra hon sjöng!

2008-10-03 @ 09:33:54
Postat av: fanny

du är sååå död :)

2008-10-06 @ 17:07:18
Postat av: mitha

Otroligt duktig tjej JA! Sjunger och spelar ju JÄTTEBRA!!!

2008-10-09 @ 11:50:56
URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0