Friiiiiiday



Vet inte vad det är men jag bara älskar den här bilden!
Älskar allt med den.
Hennes flaaawless utseende, frisyr/hår, kläder, stil, look, uttryck, allt!
Man bara fastnar på nåt sätt..
Någon som håller med?

Och idag är jag glad för det är freeeedag! (det rimmade;P)
Jag ääälskar helg!
Men vem gör inte det?
Har sagt det förut, men säger det igen, veckorna går så jäävla fort!
Det är nästan läskigt hur snabbt det blir helg igen..
Inte för att det gör något...;)

Kunde inte sova inatt så när jag vaknade imorse vid 10 var jag jättetrött!
Somnade om och sov till 12.
Har fortfarande inte ätit frukost så ska göra det nu och kolla på Andra Avenyn-avsnitt på datorn samtidigt.
Någon mer än jag som tittar på det?
Haha egentligen är det rätt kasst men jag gillar det ändå, har sett varenda avsnitt (på datorn)!

Senare blir det fredagsmys med min Ea, efter han varit på kalas :)
Karin kommer hem idag också och är hemma över helgen,
känner på mig att det blir en braaaa helg,
som vanligt nuförtiden :)

Hoppas ni får en bra helg också!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nat

Hoppas du har en braaa helg :)



Tack, måste faktiskt hålla med att vi har det rätt mysigt ;)



Kram

2008-10-11 @ 14:46:12
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0