Parteeeey

 
Hej mina trogna (och otrogna) läsare!
Idag mår jag riktigt bra! Fattar ni vad skönt?
Sitter just nu med laptopen i köket och käkar tonfisksallad. Så fort jag är färdig ska jag börja göra mig i ordning inför kväääälleeeen som kommer bli aaaasrolig! Shit det pirrar nästan i magen när jag tänker på det, det ska bli så KUL att träffa alla igen! Är riktigt utvilad också, sov nästan till halv 3 idag! Haha.
Men sedan blev det sent igår också, somnade inte förrän 5..
Efter Idoltittande hos mig igår drog vi till Ea istället där vi spelade Buzz med hans föräldrar, syster och hennes pojkvän + någon bekant som var där. Riktigt mysigt och kul! Och jag ägde ju självklart ;)
Sedan gick alla andra och la sig medan jag o Ea satt kvar uppe och tittade på film :)
Nej nu måste jag skynda mig,
ha en bra lördagkväll allihop!
Puss


Kommentarer
Postat av: Nat

Tack för dom vackra orden madde! Du har rätt!



Ja precis, tror jag ska ta en walk snart faktiskt. Har inte varit ute på hela dan.



Oh I see. Ja då får jag helt enkelt vänta och se då ;p ELLER så skriver du en kommentar till mig som anonym och skriver ordet i en mening..? JA! Hehe ;)

2008-10-19 @ 15:36:04
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nat

Du måste fixa så man kan se kommentarerna du har fått! Jag ser inte vad jag själv har skrivit och nu vet jag inte vad du svarade på haha!



Du skrev: "hmm vet nog knappt själv vad som e fel... eller jo, de vet jag väl.. endel av det iaf.. men de e så mkt..



gör vi? vad identifierade du dig i?



ja de e jätteskönt :)"



Hahaha...

2008-10-19 @ 15:37:24
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nat

Haha ah skirv så tar jag bort det sen ;)



Nej det står att du har kommentarer och när man går in för att kolla så står datumet och url för den som har skrivit men själva kommentaren finns inte. Det är bara ett svart streck.



Ah okej då menade jag att vi är lika med att känna att man inte känner sig själv. att vilja skriva ut det i bloggen men ändå inte.. Att behöva gå till en psykolog... Att skriva för vår egen skull. Att vi försöker rycka upp oss men att det går åt helvete. Ja typ allt du skrev i det inlägget "mitt rop på hjälp" och "My smile was taken long ago" : "Orkar inte gråta utan att egentligen veta varför. Orkar inte vara såhär upp och ned. Jag vill bara vara normal. Jag vill bara vara glad."

2008-10-19 @ 16:05:32
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0