Pet Sematary



Jag och Ea kollade på Jurtjyrkogården 2 igår.
Alltså, jag kan inte fatta hur man kunde bli så jävla rädd för de filmerna när man va liten.. Eller jo, man va ju liten, men ändå.. De är ju liksom inte "skräckfilms-läskiga" som typ The Ring eller The Grudge utan bara grisiga och störda :P
Om inte ens jag är rädd när jag ska sova och inte behöver ha lampan tänd efter en skräckis så är det ett jäkligt dåligt betyg:P Jag är nämligen typ känsligast i världen när det kommer till skräckfilmer...:P
Efter The Ring sov jag fasen med lampan tänd i en vecka och var rädd för Samara i flera veckor! Är fortfarande ibland! Haha...
Men det är ändå mysigt att kolla på skräckfilm med någon man tycker om :)
Särskilt om man slipper sova ensam ;)

Kommentarer
Postat av: Nat

Jag med! fyfan för samara alltså!

2008-10-15 @ 18:09:56
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0