Solig tisdag!


Åh vilket fint väder det är!
Ändå har jag inte varit ute än, fy på mig...
Men jag är ledig idag så har sovit länge, och sedan har jag städat i mitt rum. Ska fortsätta med det nu, sedan duscha, laga middag, titta på One Tree Hill och sedan åka och dansa!
Efter det får jag träffa min sötis igen :)
Vi har inte träffats sen....... igår kväll!:P Längesen ju...;P

Gårdagen och söndagen såg exakt likadan ut: jobb och sedan umgås med Ea!:)

Det är lyx att bo i samma stad och kunna träffas nästan precis när man vill, förutom när den andra jobbar eller så såklart då...
Förutom mitt första förhållande när jag var 14 år så har varenda kille jag haft bott i en annan stad! Inte jättemånga mil bort, men ändå...
Riktigt skönt att ha sin pojkvän nära en iaf :)
Nu ska jag återgå till mitt städande,
för att damma är ju så kul!

Ha en bra dag allihop!

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Nat

Nu har jag äntligen lagt till din blogg i mina länkar! :)



Ja men jag vet... Sjukt äckligt... Samtidigt tycker jag synd om honom... Det är verkligen tragiskt att han har dragits in i en sån ond cirkel där han inte kunnat sluta. Inte ha kunnat ta kontroll över sitt liv...

2008-10-07 @ 21:16:45
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0