Tillsammans kan vi flyga

Åå herregud, jag vaknade precis! Fan vad jobbigt! Det är den där jäkla medicinen som gör mej aaaastrött!=S
Och jäääklar vilka sjuka drömmar jag haft! Så jävla sjuka att jag aldrig ens i närheten skulle kunna förklara! 
Men en salig blandning iaf av giftermål på min garageuppfart, lesbiskt hångel, trashande av en porslinsaffär med en pistol som sköt äpplen, öppet gangbang i en skola, rymmande från polisen, ett mysterium kring en pappas död, otrohet, något konstigt möte där alla vars bloggar jag läser befann sig, Ea, festival, ja man hinner drömma mkt konstigt på ca 12 timmar! Men det sjukaste går inte ens att återberätta eftersom det inte går att förklara med ord.....

Igår skulle mamma och Ulrika till Karlstad + att mormor och morfar redan var där (morfar hade tid på sjukhuset) så jag hängde på. Blev lite rolig shopping :)
Fasen vad ytligt detta kommer låta, men shopping gör mig verkligen så himla glad! Skulle kunna shoppa i evigheter utan att få nog...:P
Blev en sväng till min morbror i Skoghall på fika efter det, sedan var det bråååttom hem till mina lektioner, locking och street
Kvällen avslutades perfekt med finalen av So You Think You Can Dance! Visste tyvärr redan vem som vann pga YouTube men man kände spänningen ändå..:P Fast jag tyckte faktiskt att Katee skulle ha vunnit! Men Joshua var självklart också värdig vinnare!
Nu blir det lite frukost, dusch, One Tree Hill + middag, sedan dans 18-21.30.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0