Torsdag, snart helg igen!



Här sitter jag, nyvaken vid halv ett, och äter choklad till frukost. Stabilt.
När ska mitt hälsosamma liv börja igen?
Varför är det så svårt?
Har varit onyttigare än onyttigast ända sedan jag slutade streetlinjen i maj,
och jag har gått upp massa i vikt sedan dess + tappat alla muskler!
Under hela året (okej, inte de första månaderna..) jag gick danslinjen så skötte jag mig jättebra, åt nyttigt (fast fick unna mig en gång i veckan vilket blev på helgen) och tränade ca 30 timmar i veckan.
Tänk er att gå från det till att "träna" (undervisa + ta två dansklasser) några timmar i veckan och vara onyttig varje dag + äta alldeles för mycket. Och inte ens orka bry mig. Kanske borde börja bry mig?
Äh, snart..... Typ nästa måndag.. Eller måndagen efter det... Eller efter jul.....

Nu ska jag snart färga håret. Eller ja, utväxten rättare sagt.
Sedan ska jag leta inspiration till en Halloween-utklädnad, vet fortfarande inte vad jag ska klä ut mig till än! Viktigt ju ;)
Ikväll blir det dans, Mikaelas show/mtv (vi gör jätteroliga danser!) och sedan undervisa i jazz.
Men innan det ska jag titta på One Tree Hill såklart, och ett avsnitt av The Hills, så jäkla bra ;)


Jag skulle inte ha något emot att byta liv med Lauren Conrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0