I don't deserve to have you

Faaasen vad det var skönt att sova länge idag!
Behövde verkligen det!
Sov ända till halv ett, det ni! Sedan blev det jobb halv två till 5, go tid en söndag som denna ;P
Efter det kom.... gissa....? Ah, just det, Ea hit ;)
Senare kom även Karin, och vi åkte iväg för att hyra film men så var det STÄNGT!=/
Fast det gjorde inget, vi åkte hem till mig och kollade på massa Rena Rama Rolf (som är så jävla roligt att man dör av skratt på riktigt) istället och käkade massa godis, chips och popcorn :) Go' söndag!
Nu har de åkt båda två, buuhuu,
men jag får träffa dom imorrn igen ;D

Karin är världens bästa kompis och Ea är världens bästa pojkvän,
och jag är så glad för att jag har dom!

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och iallafall försöka sova.
Natti!


Nisse, hahahaha


Titta, jag fick ett hjärt-chips! Det var sådär "dubbelt" med luft emellan ni vet också så det blev extra fint ;) Ser ni vad tjockt och fluffigt det är...?;P Haha
Att jag fick upp ett sådant hjärta ur chipsskålen när jag satt emellan två av de finaste människorna som finns måste väl ändå betyda något...?;P

Kommentarer
Postat av: Kariiin

och jag är glad att jag har dig, väldigt glad =D! men vakna för faan ;) hehe. åh, vilken fin hand det va där, är det en handmodells hand? det måste va det



<3!

2008-10-13 @ 11:14:28
Postat av: Linnea

Mysigt =)



Svar: Okej =P

2008-10-13 @ 11:46:53
URL: http://nea93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0