Pass me a bottle

Fan vad mys det blev igår!
Ea kom hit och senare kom även Karin, vi tog en ragg runtom i Säffle (haha;P) med den nyyya bilen och lyssnade på braaa musik och sjöng med och pratade skit....:P
Sedan åkte vi tillbaka till mig och tittade på några avsnitt av Rena Rama Rolf, hahaha det är fortfarande så jääkla kul, Nisse är det roligaste jag vet, det räcker att bara titta på honom så skrattar man..:P
Vid midnatt lämnade Karin oss och jag och Ea myste ända tills det blev morgon nästan.....;P

Vid 9 idag åkte jag och Karin in till Karlstad för att inhandla massa stuff till våran Halloweenfest.
Tog först en sväng till Ikea för att se om det fanns något kul där, men de hade ju inga Halloween-grejer alls... Fast vi shoppade lite annat däremot ;)
Sedan åkte vi in till stan för att inhandla det vi var ute efter och vi hittade massa kul :)
Nu är jag jäättetrött så jag tänkte sova en sväng innan Ea kommer hit.
Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll än, mys eller fest? Kanske båda ;)


Karin på Ikea i förmiddags ;P



We all want something beautiful
Man, I wish I was beautiful...
Believe in me
Help me believe in anything
I want to be someone who believes

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag gillar inte ikea ;S Om man ska dit bara en snabbis så blir det ändå att man stannar där i minst tre timmar :S



Fin blogg =)

2008-10-11 @ 17:51:28
URL: http://nea93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0