Your smile is heavenly

Me today:

Ursäkta ful-face osv men hade inte tid att ta nåt bättre :P

Blä, jag somnade inte förrän typ 4 inatt.
Därav sov jag länge idag, till halv 12. Sedan duschade jag, käkade frukost osv och sen åkte jag och Karin in till Åmål för att leta mer Halloween-stuff. Hittade endel roliga saker faktiskt ;)
Fortsatte att leta i Säffle, där vi hittade INGET!
Sedan åkte vi till Åmål igen för Karin hade köpt en liten kakburk där som visade sig kosta 175 spänn (vi köpte massa andra grejer samtidigt i samma affär så hon tänkte aldrig på hur mkt den kostade)! Så hon ångrade sig och ville lämna tillbaka den, haha. Men det var en trevlig åktur med goodie music, bästa sällskapet och skitsnack ;)
Sedan sa vi hejdå eftersom Karin skulle tillbaka till Trollhättan igen...=S
Men ska förhoppningsvis dit och hälsa på igen på fredag!
Efter middag, One Tree Hill och The Hills kom min kära pojkvän hit ;)
Vi har myst med skräckfilm ikväll :)
Men han har lämnat mig nu eftersom han ska upp och jobba så tidigt imorgon,
och jag tvivlar på om jag kommer våga somna själv asså!
Får nog bli lampan tänd inatt ;)




Your words made me whole again

Those eyes cannot ever lie
You're so divine
Your smile is heavenly

Your touch makes it hard to breathe
The shiver's around me now, you're so fine


Kommentarer
Postat av: mikaaaan

faan vad ni pratar skit hela tiden... de låter inge bra asså :P

2008-10-14 @ 18:45:35
Postat av: Madde

mikkan: haha jo de e bra snack vi har!:P

2008-10-14 @ 19:33:55
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0