I'm so in love with you

Nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen.. Men har inte haft så mycket tid över.
Tänkte ge er nyfikna en liten uppdatering iaf ;)

Måndagen spenderades med Sofia i Karlstad. Hon skulle leta efter Halloweenkostym
så jag hängde på.
Köpte det sista jag behövde till min Halloween-utstyrsel åså ;P Hoppas på att detta blir asbra nu!
Mötte Fias mamma (som jobbar i Kstad) innan vi skulle åka hem
och hon bjöd oss på Mc' Donalds, snällt va;P
När jag kommit hem kom Ea hit och vi nördade Prison Break säsong 3 hela kvällen :) Myys!

Igår gick jag upp tidigt för att åka med Fia och få nyckeln till lokalen där Halloweenfesten kommer äga rum!
Blev runtvisade av en som äger lokalen och började planera lite hur vi ska inreda o så :) Wiie!
Sedan blev det en sväng på stan för att fixa lite ärenden, bl.a köpa present till min halv-lillasyster
Rebecca som fyllde år denna dag :D
Efter det blev det jobb 13-16, och sedan skynda sig att göra sig i ordning för att dra till pappa (kan knappt minnas när vi sågs senast?) och ha kalas för Rebecca.
Det är alltid lika kul och mysigt att träffa mina halvsyskon William och Rebecca! Kääärlek till dom!
Käkade wienerbröd, glasstårta m.m. och kollade på film :)

  
1. Fint paket jag gjort va;)
2. Rebecca och William
3. Daniel och William

Sedan flyttade jag arslet vidare till Ea som bor jättenära pappa:) Vi var hos honom en stund innan vi åkte
till mig och fortsatte nörda Prison Break, såg klart på säsong 3, faan vad spännande det är!


Min snygging ;)

Idag har jag jobbat, slutade alldeles nyss. Ska skynda mig att duscha och så nu,
sedan blir det tjejmyskväll/övernattning i danslokalen med instruktörerna :)
Ska bli så kul och mysigt!
Ha en bra lill-lördag gott folk!

Kommentarer
Postat av: karin

haha, ställer han klockan eller va?

2008-10-29 @ 19:19:05
Postat av: Madde

karin: haha jaa, batteriet till den dog så den var utan ett bra tag o blev jättemkt efter...;P så då satte han i ett nytt batteri o ställde den medan jag greja me nåt annat o inte tyckte ja hade tid;P hah

2008-10-30 @ 17:26:47
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0