Sunday, bloody sunday

Oj vad ska man säga om igårkväll.. Det var GRYMT kul att träffa alla och jag hade roligt, stundtals iallafall, men det var alldeles för många som blev alldeles för fulla, kändes som man såg någon som spydde vart man än vände sig..:P Hmm inte så trevligt, men annars var det lyckat!
Blev hämtade mitt i natten av min goding och så stannde vi och köpte med fyllemat från Max.:P
Idag är jag sådär jobbigt seg och trött som man bara är efter en utekväll..
Men har ändå varit uppe länge faktiskt!
Har firat Amanda (brors flickvän) lite eftersom hon fyller år på tisdag och Andreas åker tillbaka till lumpen ikväll.
Blev presentöppnande och massa kladdkakeätande!:)
Nu har jag tänkt att dra ut på en promenad innan det är dags för middag: fläskfilé och klyftpotatis ;)
Sedan blir det söndagsmys med Ea :)

Lite pics från igår (var tyvärr inte så flitig med kameran..)


Partypeople


Ida och Sara :)


Jag och nån trevlig snubbe (varför har jag typ serpentiner i håret?)

Kommentarer
Postat av: Nat

Ja godkänns gör dom automatiskt om du inte ändrat i inställningarna. För det syns alltså att folk har skrivit. Det syns bara inte VAD. Antagligen är det nåt som blivit konstigt i din kodmall.



Precis... Jag var faktiskt iväg i onsdags och fan va skönt det var. Efter det bestämde jag mig bara för att reda ut grejer och våga prata ut med alla jag behövde prata ut med och nu mår jag såå mycket bättre!

2008-10-19 @ 18:20:59
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Ida

tack så mycket :) hade du kul på festen?

2008-10-20 @ 13:53:27
URL: http://idadans.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0