Stupid shit


Tjaa babes!
Har varit lite dålig på att uppdatera, har varken haft ork eller lust.
Men det har inte hänt så mycket ändå..
Det vanliga: mys med Ea, jobb, massa dans/dansundervisning (det var sååå kul på dansen idag!)...
Igår var även gänget (dansgänget;P = instruktörerna) på stan och letade kjolar vi ska ha till dansuppvisningarna i helgen.
Vi hittade tillslut en som alla ville ha, på Kappahls barnavdelning! Haha.. 
Men den passa perfaa till dansen vi gör;P
Dessutom fick vi 50% på varje kjol för att jag frågade om de ville sponsra oss, och så säger vi vart kjolarna är ifrån på uppvisningen bara. Inte dum jag inte ;)
Sedan köpte jag och Mikaela med Mc Donalds-mat (feta som vi är) och drog till Anders musikstudio för att mixa lite danslåtar (och äta;P). Vi köpte med en muffin till Anders. Han blev glad.
Vi bestämde även att jag och Mikaela ska spela in en egen skiva där!
Japp, vi ska börja skriva låtar nu. De nya "Bröderna Graaf" som Mikaela sa, haha,
eller "M n M"!
Att Mikaela stunden efter vi bestämt detta började sjunga och fick som svar av mej:
-  Ehh... Jag trodde du härmade Ronja Rövardotters vårskrik.
gör väl inget....? Kan Paris Hilton kan vi!
Haha ehhh.. Jag hoppas ni fattar att idén inte var seriös,
även om det hade varit jäkligt kul (för oss!):P 
Fast kanske inte för er... Finns nog inget värre (för era öron!) än när jag och Mikaela sätter igång och sjunger...

Nog om det, det var inte meningen att skriva med det där ens..:P
Vill iaf säga er (ja, det finns de som faktiskt bryr sej och vill veta...) att jag mår riktigt bra igen (eller just nu kanske är bättre ordval?) och det känns uuunderbart!
Vet att det inte är någon garanti, för det kan ändras lika snabbt igen och helt plötsligt är jag där igen, på den jobbiga platsen där jag inte vill vara, där allt är svart. Det är typ sån jag är. Allt är svart eller vitt. Jag är på toppen eller på botten.
Aldrig någonstans där emellan...
Men så länge jag är på toppen, som nu, är det ju bara att njuta!
Det känns som det kommer hålla i sig läänge, har mycket att se fram emot nu!

Först och främst dansuppvisningarna, har en imorgon och en på lördag i Säffles "köpcentrum" ;P,
och sedan ska lördagskvällen spenderas med Fia och Karin hos Karin i Trollhättan!
Längtar så jag spricker!
Efter det är det en veckas lov från all dans/undervisning vilket innebär måånga myskvällar med Ea,
filmkväll/pyjamaspartyy/tjejkväll/övernattning i danslokalen med instruktörerna,
Håkan Hellström på Nöjes, våran Halloweenfest.... Åhhhhh :)

Oj, detta inlägget blev längre än jag tänkt mig, och ganska flummigt, I know.
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sedan blir det nog sängen, i tid för en gångs skull!
Jobb imorgon igen, innan genrep och DANSUPPVISNING!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0