I wanna be all the world to you

Vilket jävla skitväder det är! 
Fast det är mysigt också, men det hade ju varit ännu mysigare om jag hade haft min fina Ea här!
Vi hade såå mysigt igårkväll/natt så nu saknar jag honom extra mycket!
Särskilt när jag var inställd på att få träffa honom ikväll efter han slutat jobba,
men jag hade ju glömt att vi har MÖTE i danslokalen ikväll och sedan ska vi träna efter det! Jävla skit...=S
Jag får stå ut till imorgon kväll helt enkelt och sakna ihjäl mig tills dess...

Ska trotsa vädret nu och ta på mig passande kläder och sedan dra ut på en promenad i regnet, rusket och blåsten.
Då blir det extra skönt att komma in om en timme, krypa upp i soffan och käka middag framför One Tree Hill...



Life has a funny way of sneaking up on you
When you think everything's okay and everything's going right

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A n

vad dansar du=)

kul o hitta en bloggerska som dansar :) !

2008-10-20 @ 16:02:45
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

hehe ja o ja älskar det :D

ska till dansen snart - dancehall :D!





puss /N

2008-10-20 @ 17:45:10
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0