En dag i det militära

Vid 05.00 imorse satt jag, Daniel (bror) och Mery (hans flickvän) i bilen påväg till Kvarn i Linköping för att broder Andreas gör lumpen och det var besökardag!
Självklart ville vi dit och se hur våran kära bror har det!
Vi tog följe med Amandas (Andreas flickvän) familj som körde före oss och visade vägen..;P
Kom dit lite före 9 och dagen var slut lite efter 3. En lååång och delvis kaaall dag, men det var roligt och väldigt intressant :) Förutom att titta på hur Andreas har det/bor har vi även provsuttit pansarvagn, fått känna på olika vapen, gått en hinderbana, tittat på en uppvisning med pansarskjutande, minsprängande, brinnande bilar m.m. m.m! Kul att se :)

Kom hem för några timmar sedan och har sedan dess haft mys framför tv:n med varma mackor tillsammans med Daniel, Mery och mamma!
Är som ni kanske förstår huur trött som helst, så ska duscha nu och sedan lägga mig!
Imorgon blir det jobb och sedan mys med min baby som jag saknar!

Självklart får ni lite bilder från dagen :)


Haha, vapen är ballt:P Ni ska bara veeta hur mycket det där vägde! Shit alltså!


Jag var värsta cool och sköt ner alla...


Jag, Mery, Daniel och Amanda!


Min lillebror som inte är så liten längre!

 

  

Det var allt för idag!
Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0