You're my only hope

Vad kul och mysigt vi hade det igår/inatt :)
Käkade pizza, kollade film, dansade, pratade och myste i danslokalen!
Tyvärr kunde inte alla instruktörerna vara med,
men det var jag, Alexandra, Johanna och Emelie iallafall.
Vi tittade på Step up 2 the streets (hade inte sett den innan, fyyy på mig!) som var gryyyym
och A walk to remember, som jag sett typ 4 gånger innan men fortfarande älskar. Så fin film!
Alla hade tårar längs kinderna efteråt, förutom Johanna då som hade somnat ;)
Två riktigt bra filmer iaf, som ni måste se om ni inte gjort det!

   
1. Pizzatime ;)
2. Ja gillart ;P
3. Mys framför Step up 2 the streets

Nu har jag äntligen slutat jobba för dagen
och nu är det äntligen torsdagseftermiddag (snart helg!)
och nu får jag äntligen snart träffa Ea igen :)
Vi träffades ju inte igår så nu saknar vi varandra ska ni veta;)
Vi ska ha filmmys ikväll med godis har jag bestämt!

IMORGON ÄR DET HÅKAN HELLSTRÖM PÅ NÖJES
OCH PÅ LÖRDAG ÄR VÅRAN HALLOWEENFEST!
Kommer bli en så jävla bra helg!

Kommentarer
Postat av: karin

jag längtar så jag ska gå och lägga mig så att allt kommer snabbare!

2008-10-31 @ 01:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0