Bilder från i torsdags


Påväg till Ea's stuga!


Jag var glad :)


O ville posa en extra gång ;)


Vi satte oss på en filt ute i trädgården i stugan o myste :)


Vi hade köpt med maaat!


Haha
(Jag har inte pillat bort ananasen om ni nu tror det, jag älskar ananas, var Ea som gett sina till mej;P)


Love


PUUUUUSS


Jag är vampyr, bara så att ni vet


Fan vad vi älskar varandra ;)


Sedan drog vi till ett badställe! Vi var nästan helt själva (förutom ett äldre par låååångt bort), såå mys ;D


Efter vi badat hade vi lite picknick ;P


Vi hade det så jävla härligt!


Herbert ville också vara med o fika. Här mumsar han glatt på Digestive.


<3


När vi kom tillbaka till Ea's stuga hade hans föräldrar, hans moster o morbror o hans mormor o morfar kommit dit, o de kalasade för fullt ;P


Vi joinade dom, fast vi höll oss till detta, kräftor är inget för oss ;)

Vi stannade ända tills det börjat mörkna,
sedan åkte vi till mig o myste me O.C resten av kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0