Bilderna från Liseberg, finally ;P

Jag, Ea, min bror Daniel o hans tjej Mery var ju som sagt på Liseberg på torsdagen förra veckan.
(Inte haft tid att lägga in alla bilder förrän nu)
Det var så jääävla kul, en av de bästa dagarna på hela sommaren!
Runt 8 på morgonen tog vi bilen upp till Göteborg, sedan gick vi i affärer en stund (jag fick lite saker av världens snällaste Ea :D Bl.a. skiitfina paljettprydnadskuddar från Chilli, rooosa/guldigt anteckningsblock som jag ska ha på danslinjen, strumpbyxor, örhängen.. Min pojkvän skämmer bort mig så jag skäms! Men han är så bestämd så man kommer inte undan ;P) o käkade nachobuffé innan vi drog till Liseberg. Sedan var vi där hela dagen/kvällen o åkte alla de värsta karusellerna o spelade massa o åt massa o åkte ännu mer äääända tills de stängde vid 23 :P Det var superfint väder o vi hade världens perfektaste dag <3


Baby körde


Det var stråååålande solsken!


Luggen ser megaweird ut här haha!


Haha vilken jävla bild ^^


Baby är laddad! :P


Lydias har världens godaste nachobuffé


Två särbarn


Framme på Lissaaan! Mery, en sovande Madde o Ea


- Ea + Daniel ;P


Glass i stora lass!


Meeeery


Att köa är dryyyygt! Här låtsas jag att jag tar kort på Ea fast det egentligen är tjejen i bakgrunden jag vill fota :P
Anledningen.....? Kolla bilden nedan.....:P


HAHAHAHHAHAHA uuuuueeeeeew!!!!!!!!! Den där tjejen hade hårigare ben än Ea hahahhaha fifaan, det syns inte ens på bilden men hon hade verkligen PÄLS o det är INTE okej om man är tjej tycker jag, sedan får andra tycka som de vill :P Haha, jag hann ta kort innan jag spydde iaf ^^


Rääädda innan Spökhuset! :S
Som vaanligt blev det jag som fick gå längst fram i ledet, huuuh!!!!


:D


HÖJDSKRÄCKEN OOOOOMAAAAJGAAAAAAAD!


Maddis


Eis ;P

Ea försöker vinna åt mej ;P


Hahaha Daniel försöker besegra tjuuuuuren!


Skräpmat obligatoriskt på Lissan ;P


:D


Sista bilden för kvällen.
Haha vilken underbart geekig pojkvän jag har ;)


Nuuu ni har jag endel att stå i!
Har grejat här under morgonen men det är fortfarande saker som ska fixas o göras innan jag o Ea drar till Sthlm.
Vi hörs igen lite senare,
vill såklart blogga en gång till innan jag åker :)

PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

inte okej att ha håriga ben om man är tjej? det där var det sjukaste jag hört.

2009-08-16 @ 18:30:17
URL: http://lirkarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0