En helt ny Madde

Kom hem från Malin för cirkus en timme sen, men är så trött så ville bara sitta o ta det lugnt ett tag, läsa bloggar, slappa, ladda om inför ikväll...:P Ska hoppa in i duschen nu o sedan göra mig partysnygg men först vill jag visa er min nya frilla! Malin gjorde ett skiitbra jobb (men va annat kan man förvänta sig av nån som ska börja på Toni & Guy ;P), hon tog typ 10 cm på längden o klippte hellugg på mig, ist för min snelugg som jag alltid haft... Ja, ni ser ju själva på bilderna nedan :) Jag är supernöjd men känner knappt igen mig själv! Tänk vilken stor skillnad en liten lugg kan göra..



   


Visst ser jag annorlunda ut?

Hoppas jag får till luggen bra efter jag duschat bara!

Nej nu måste jag skynda mig.
Ni får alla bilder från igårkväll imorgon istället, tillsammans med alla bilder jag ska ta ikväll ;P

Ha en trevlig lördag sötnosar!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandie

skitsnyggt!! :D

2009-08-01 @ 19:48:25
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKITSNYGGT!

2009-08-02 @ 17:19:50
URL: http://michaeladuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0